Užpakaliniai kaklo raumenys – Kineziterapija24

Užpakaliniai kaklo raumenys, viena iš raumenų grupių, kuri pas daugelį žmonių silpnesnė nei turėtų būti.

Visų pirma šiuolaikiniame pasaulyje mūsų galvos palinkusios prie kompiuterio, televizoriaus žiūrėjimas gulint palenkus galvą , ypač didelė šiuolaikinė problema, palenktos galvos prie telefono. Tai per ilgą laiką ištempia užpakalinius kaklo raumenis, kurie nusilpsta, kadangi beveik neturi jokio krūvio.

Ši problema gali išvystyti dar daugiau problemų, visų pirma blogą laikysena, o tai įtakoja ir labai prastą vizualinį vaizdą. (Galva palinkusi į priekį, akys žiūri į žemę, apvalėja pečiai)

Pristatome pratimą šiems raumenims, pratimą patartume atlikti bent 3 kartus į savaitę, per laisvą minutę! 8 kartus 3 serijas.

Pradžioje nereikia jokių svorių (Pirmais kartais daugelis pajus kaip silpni raumenys net dreba paprasto judesio metu). Svarbu atsigulti, iškišti galvą už lovos krašto, taip pat galima ir gulint ant žemės, tik amplitudė bus mažesnė. Lenkiame galvą žemyn ir grįžtame į pradinę padėtį. Šiems raumenims nereikia jėgos, mums labiau reikia ištvermės, tad netgi efektyviau yra pakelti galvą kad raumenys ją laikytų ir šią pozicija išlaikyti kuo ilgiau.

Išlyginus kaklo raumenų balansą, kaklas įgaus jam būdinga pozicija, o jūs atrodysite aukštesni!

11156147_583603371742986_7279012996708319228_n