Svorio mažinimo klaidos – Kineziterapija24

Kardio treniruotė metant svorį. Dvi dažnos klaidos.

Daugelis žmonių naudoja kardio tipo treniruotes (Bėgimas, važiavimas dviračiu,ėjimas ir t.t), vieniems tai veikia, kiti nusivilia rezultatais, tai gali būti dėl dviejų priežasčių.

1. Kūnas pripranta prie krūvio

Jei jūs jau bėgiojate metus, o rezultatai gerėjo tik pirmosiomis savaitėmis, tai tikriausiai įvyko dėl organizmo prisitaikymo. Prie lengvo, neintensyvaus, vienodo krūvio organizmas prisitaiko per 6-8 savaites ir tai gali išlikti visam gyvenimui. Organizmas prisitaiko krūvį įveikti mažiausiomis sąnaudomis, o tai netreniruoja kūno, o tik palaiko esamą būseną, tad norint mesti svorį reikia vis keisti metodikas, intensyvumą ir neužsibūti su viename taške.

2. Aerobinė treniruotė prieš treniruotę su svoriais.

Darbas su svoriais lavina tiek kūno kompozicija,tiek jėga. Metant svorį svarbu atsikratyti riebalų sankaupomis, kaip energijos šaltinis riebalai naudojami tik kai energijai gaminti nebe užtenka angliavandenių. Darbui su svoriais reikalingos glikogeno atsargos, tad jėgos pratimai puikiai išnaudoja angliavandenių apykaita, kuomet energijos trūksta, prasideda riebalų skaidymas. Šiuo etapu puikus metas aerobiniams darbui, kuris puikiai išnaudos energija susidarančia iš riebalų. Tad jei jūs pradedate treniruotę nuo aerobinio darbo, jums energija suteikia angliavandeniai, o svorių treniruotei lieka riebalų atsargos, kurios jėgos pratimams nėra efektyvios.

Nepamirškite kad būtina kreipti dėmesį į besikeičiančias formas, o ne skaičiukus svarstyklėse! Raumenys sveria daugiau nei riebalai.