Pratimas tinkamai laikysenai – Kineziterapija24

Ilgai sėdintys , bei dirbantys sėdimą darbą žmonės rankas pagrinde laiko priešais save, su laiku taip trumpindami savo krūtinės sritį, bei silpnindami pečių lanko raumenis. Tai įtakoja besikeičiančia laikysena, galvos, pečių, rankų pasvyrimą į priekį.

Šis pratimas aktyvuoja raumenis, kurie stabilizuoja pečius. Šis pratimas tinka beveik visiems žmonėms, svarbu mokėti atsipalaiduoti.

  1. Pradinė padėtis gulint ant pilvo, pilnai atpalaidavus kojas, pėdos pakreiptos šonu, kad kulnai gulėtų ant žemės.
  2. Rankas dedame virš galvos, arba į šonus, jos turėtų būti padėtos aukščiau nei ant žemės, tam gali būti naudojamos knygos ar kiti vienodo aukščio daiktai. Aukštis pasirenkamas pagal galimybes, bei būsena. Kakta dedama taip pat tokiame pačiame aukštyje
  3. Rankos tiesios, nykščiai nukreipti vienas į kitą. Lėtai stengiamasi tiesiomis rankomis sukti rankas,  nykščius kreipiant į lubas.
  4. Šią poziciją išlaikykite tol kol pajusite kad jūsų pečiai atsipalaiduoja.

 

Pratimo iliustracija

UntitledUntitledUntitled

 

Atsipalaiduokite ir leiskite gravitacijai dirbti už jus!