Plekšninio raumens treniravimas – Kineziterapija24

Plekšninis raumuo (Soleus muscle)- Stiprus, ištvermingas raumuo, esantis užpakalinėje blauzdos pusėje, po dvilypiu raumeniu.

Plekšninis raumuo labai svarbus išlaikyti kūno pusiausvyrai, vaikščiojimui, bėgimui, taip pat jo susitraukimas aktyviai vykdo kraujo judėjimą kojose.

Kaip jį treniruoti?

Daugelis žmonių blauzdos raumenis treniruoja pasistiebimais atsistojus, naudojant ir papildomą svorį, tačiau beveik visą krūvį gauna dvilypis raumuo. Norint ištreniruoti plekšninį raumenį, reikėtų sulenkti kelius, tuomet atsipalaiduoja dvilypis, bei pėdos lenkimo krūvis tenka plekšniniam raumeniui.

Daugiau apie šį ir kitus raumenis rasite: http://kineziterapija24.lt/apatines-galunes/pleksninis-raumuo-musculus-soleus/

Taisyklingai atliekamų pratimų iliustracijų knyga: http://kineziterapija24.lt/produktas/el-knyga-bukim-stiprus-ir-grazus/

11896252_621548081281848_8504986153486836806_n