Ekscentrinis raumens susitraukimas – Kineziterapija24

Koncentrinis ir ekscentriniai raumens susitraukimas pratimo metu labiau skatina hipertrofija (Raumens augimą) nei vien tik koncentriniai ar izometriniai!

Ekscentrinis raumens susitraukimas – Raumuo ilgėja

Jei jūs atliekate pratimą su didesniu nei 65% nuo maksimalaus pakeliamo svorio svoriu, jūs skatinate hipertrofija. Daugelis žmonių iš pratimų gali gauti daug didesnę naudą, tačiau praleidžią ekscentrinę raumens susitraukimo dalį.

Pavyzdys: Jūs atliekate prisitraukimą, prisitraukus daugelis gana greitai atpalaiduoja raumenį ir grįžtą į pradinę padėtį. Žmogus prisitraukęs ir labai lėtai atleisdamas raumenį pasieks žymiai didesnių rezultatų, nei kad žmogus prisitraukęs, tačiau iškart atleidęs raumens įtampą. Šį principą galima pritaikyti beveik visiems pratimams, tai taip pat leis pajausti pratimo atlikimo techniką, bei pratimas be greitų judesių bus daug saugesnis.

Žinoma ši technika skatina hipertrofija, tačiau tai nėra naudinga žmonėms norintiems greitų raumens skaidulų, kadangi lėtai ir ekscentriškai atliekami pratimai labiau lavins lėtąsias skaidulas. Mūsų patarimas būtų įterpti tarp serijų lengvesnius pratimus, ar su mažesniu svoriu, kuomet pratimas atliekamas gana greitai. Visam kūnui puikiai tinka sprintas.

1901330_588124261290897_5042505228954381194_n