Dubens pasvirimai – Kineziterapija24

Dubens kaulai, kurie sudaryti iš trijų dalių klubakaulio, sėdynkaulio ir gaktikaulio jungia apatinę dalį su viršutine. Šioje zonoje yra daugybę raumenų prisitvirtinimo vietų, tad raumenų disbalansas ties dubens, klubų zona labai įtakoja tiek kojų, tiek stuburo padėtį, o tai atsiliepia bendrai laikysenai.

Norime pristatyti sutrikimą, kuomet dubuo krypsta į priekį, tai vadinama Anterior pelvic Tilt. Esant šiam sutrikimui padidėja juosmens lordozė, to pasekoje didėja ir krūtininė kifozė, taip išbalansuojamas visas stuburas ir atsiranda raumenų disbalansas visame kūne. Šis sutrikimas dažniausiai nutinka ilgai sėdintiems žmonėms,  taip su laiku sutrumpėję priekiniai šlaunies, dubens raumenys, ir dubuo yra tempiamas į priekį, taip pat silpni pilvo raumenys neišlaiko dubens tinkamoje padėtyje.

Norint panaikinti šį sutrikimą reikia akcentuotis į raumenų disbalanso mažinimą. Jei įsitikinote kad ši laikysena primena jus, tuomet turite imtis keletos paprastų, tikslingų pratimų.

11da163c2d79c4dc3528a6b5dea61e75ca2027cf298737efc02d2ea225000508 (1)445f8ba8b6356419208b01cd9944312c

Stiprinimas: 

Norint atstatyti dubenį iš priekinio pasvirimo į tinkamą padėtį reikėtų stiprinti pilvo raumenis, ypač apatinę tiesiojo raumens dalį. Taip pat būtina sustiprinti sėdmenų raumenys, bei visą užpakalinę šlaunies raumenų dalį, šių raumenų tonusas neleidžia dubeniui svirti pirmyn.

Tempimas: 

Tempimo pratimus reikėtų taikyti priekiniai šlaunies raumenų daliai, ypač klubiniam juosmens raumeniui (Iliopsoas muscle), tai galima puikiai padaryti darant gilų įtūpstą. Taip pat reikėtų atpalaiduoti apatinės nugaros raumenis.

 

12431541_f520

Dėl tikslingo ir jums pritaikyto pratimų programos sudarymo galite kreiptis info@kineziterapija24.lt