AHVT – Kineziterapija24

Norite po mėnesio atrodyti aukštesni, labiau savimi pasitikintys, bei nejausti nugaros, pečių skausmų? Mes siūlome išbandyti mūsų vadinama “AHVT” keturių pratimų programą.

 

Šie keturi pratimai puikiai apkrauna rombinius, rotatorių manžetės, bei deltinius raumenis, kurių geras fizinis pajėgumas neleidžia mūsų pečiams svirti į priekį,apvalėti, bei riestis nugarai.

Kiekviena sutrumpinimo AHVT raidė nurodo rankų padėtį. Stabilizavimo pratimai visada pradedami šiek tiek įtempus giliuosius nugaros raumenis. Nykščiai dažniausiai keliami į viršų. Šiems pratimams dažniausiai nereikia papildomų svorių, užtenka atlikti  bent po 20 kiekvieno pratimo  pakartojimų. Norintys tikrai stiprių raumenų gali naudoti mažus svarelius ar elastines juostas. Šie pratimai derinami kartu su krūtinės tempimo pratimais!

A- Gulime ant pilvo, rankos prie šonų delnais į gultą, stengiant nykštį pakreipti į viršų. Abiem rankomis atliekamas mažas rankų kėlimo judesys stengiantis suglausti mentes.

H- Rankos sulenktos per alkūnės ir atitrauktos peties sanaryje  90/90 laipsnių. Šį kartą nykščiai žiūri vienas į kitą. Atliekamas mažas rankų kėlimo judesys stengiantis suglausti mentes.

V- Rankos viršuje formuoja V raidę, nykščiai į viršų, atliekamas mažas rankų kėlimo judesys, ne aukščiau nei galva.

T- Tiesios rankos atitraukiamos į šoną, nykščiais į viršų. Atliekamas mažas kėlimo judesys, kiek aukščiau nei visas kūnas. Stengiamasi suglausti mentes.

 

Šių pratimų metu dubuo, pilvas, kojos negali pakilti nuo gulto ar kitaip rotuoti.

 

Dėl platesnės konsultacijos galite kreiptis info@kineziterapija24.lt

 

 

AHVT